مصاحبه آرشیو خبر ها
و شزنی که خیال رفتن ندارد ! خداحافظی با دوناروما

و شزنی که خیال رفتن ندارد ! خداحافظی با دوناروما

با رفتن جان لوئیجی بوفون از یووه تلاش این تیم برای داشتن سنگربان دیگری در کنار شزنی کاملا منطقی به نظر می رسد اما مسئله اصلی برسر خرید یک دروازه بان بزرگ است یا سنگربان دوم و جانشینی برای روزهایی که شزنی توان حضور و ایستادن درون دروازه یووه را ندارد.

 

مدت زیادی ست که اخبار زیادی در خصوص تمایل یووه به جذب دوناروما شنیده و مطرح می شود اما تاکنون بیانکونری موفق به خرید این مهره ارزشمند نشده وباید منتظر شرایط آینده ماند.

 

با این حال همچنان شزنی سنگربان شماره یک یوونتوس است و تاکید دارد این تیم خواهان فروش او نیست و او نیز تمایلی به ترک این باشگاه ندارد.

 

شاید سکوت ابتدایی برای این بود که باید ابتدا با مسولین باشگاه صحبت می کردم. باشگاه به من خاطر نشان کرد که هیچ شک و ابهامی بر سر موقعیت من در یووه وجود ندارد و من شماره یک خواهم بود. در این مسئله تغییری صورت نگرفته و باشگاه به طور صد در صد خواهان حفظ من است و من نیز می خواهم همینجا در کنار یووه بمانم.

 

اما بازگشت الگری

 

نمی دانم که تعیین کننده است یا خیر اما مطمئنا بسیار مهم است. ما با هم در گذشته همکاری بسیار خوبی داشتیم و فکر می کنم که الگری از من نه تنها به عنوان یک دروازه شماره یک بلکه به عنوان یک انسان خوب صحبت خواهد کرد. می دانم که برای او برخی خصوصیات بسیار مهم هستند و از جمله همین مسئله اخر می دانم که برای او ارزشمند خواهد بود.

 

پیرلو

 

من از پیرلو قدردانی می کنم. معتقدم که دانش و مهارت دارد و در اینده کار او در باشگاه نتیجه خواهد داد. غالبا همه چیز از درون با انچه که از خارج دیده میشود متفاوت است. من در زندگی مربیان زیادی داشتم و فکر می کنم که می توانم او را قضاوت کنم، برای او ارزوی موفقیت می کنم و می دانم که هر کجا که بود می تواند چنین کاری را انجام دهد، او مربی خوبی ست و می دانم که این نظر یک نظر غیر مردمی ست. بسیاری از تیم های حاضر در سری آ در حال تغییر مربیان خود هستند و یووه دوباره در حال برنده شدن در این نبرد هست. برنده شدم را دوباره در این باشگاه می بینم و بازگشت ان را حس می کنم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: